Tuesday, 5 October 2010

CHAPTER 6-i miss u crab

ak betul7 rindu dgn seseorang hari nih..bukan hari nih jep,tapi semalam jugak..bukan semalam jep,tapi sejak hari tuh..ye,hari tuh..tp beliau tengah exam sekarang..ye,tengah exam..tapi ade hati nak kenekan aku..kunun2,dy bagi aku satu link..link nih,dy suh kite type name 3 orang llk yang pernah hadir dalam hidup kite..yang pernah kite suke..

tapi aku tahu,link tuh satu jalan utk kenekan aku..macam mane aku tahu..sebab malam pena buat mende alah tuh..maka aku tahu link tuh utk kenekan orang..aisey crab,ko tahu kan aku berdaulat..kene tulah baru tahu..

padahal,dy tahu sume citer pasal aku..sape llk yang pernah hadir dalam hidup aku..dan kemudian pergi..dan hadir..dan pergi..dan hadir..sungguhla aku ta paham kenape nak hantar link tuh kat aku walaupon dy da tahu sebenarnye..aisey..dun you believe me ms. crab'c clone? =p oh ye,gelaran ms. crab's clone tuh ak yang bg..bukan sebab dy nih suke menyepit orang ke,sebab dy jalan miring macam ketam ke..tapi sebab dy mate kewangan..aku juge mate kewangan tapi tadela taksub seperti dy..atau senang citer,aku lebey zuhud dr dy..kenape bg dy name crab? sure korang penah tengok cite spanbob seluar kotak tu kan? kan dy punye employer yang name mr.crab tuh mate kewangan..sebab tu la aku bg dy gelaran tuh..sesuai sangat2la tuh..

crab,sorry have to break my promise..already miss u la..miss u so much..and much..and much..cube ko kire bintang kat langit..mcm tu la aku rindu kat ko..

soalan : kalo perempuan yg suke kikis duit llk dipanggil pisau cukur,boley tak aku panggil llk yang suke kikis duit perempuan tuh pisau pemotong daging? kenape?ntah..

5 reaction:

T_T said...

haha...nak gelak gaye luar alam boleh?

just call me yu said...

sengal..aku rindu kat ko separuh mati ko tahu?

T_T said...

na gelak psl lain la..
haha, terharu la ade bdk nott rindu dak malaya..
na rndu2 gaye cam aq da g mati j..
ngapain dong?
sth happen ke?

just call me yu said...

there is something was happened

T_T said...

wat da heck?cmon, spill.

Follow by Email

 

BingKiSan Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template