Friday, 10 December 2010

CHAPTER 37-zombies part IV

malam nih dan malam tuh..dua hari jadik zombie seperti biase berlepaking kat lab comp..yang first tuh bolehlah dikelasifikasikan sebagai zombie yang berilmiah..sebab sume sibuk nak siapkan essay assignment Ecology, Energy and Environment..memang malam tuh segale jenis forest boleh ingat..lowland forest,hill dipterocarp forest,peat swamp forest,mangrove forest dan ape jua forest yang related kat malaysia..it is kind of cool,huh?..bukan cool sebab buat kerja last minute,tapi dapat tahu sume pasal forest tuh..

Alhamdulillah,
dapat jugak siap dan hantar..dan part yang paling aku rase hampeh,aku ta check balik pon essay yang aku buat..semuanya bergantung pada microsoft word yang tolong checkkan grammar dan spelling..yelah,kate technology maju,buat nak nak kufur nikmat kan?

tadi,aku cakap kat laila nak buat blog pasal zombie malam nih..tibe2 dy buat gempak tamo jadik zombie tapi mahu jadik vampire ala2 cerita vampire diaries dan twilight yang ade bnyk name siri..oh,kau mmg sengaje mahu merapatkan diri dengan stefan kan..jeles tahu..


tak tak tak

jadik zombie gak
aku tamo ramai jadik mangse bila kau hisap darah mereka..chillex ok..nih blog aku..kalo kau ta suke,sile blah..haha(demon laugh)


tapela,kau amikla stefan,aku mengalah..aku amik shane west dalam a walk to remember..
shane west
malam nih jadik zombie pon sebab konon2 nak siapkan essay islamic studies pulak..sungguhlah bajet..seperti yang dijangka, lain pulak jadiknye..baru separuh page jep siap..esok due date..esok jugak final exam islamic studies


-.-'

===*****-------------*****----------------*****===

syiah,
persoalan tuh ta timbul sampaila laila cakap yang roomate dy syiah
mehrzad namenye,dari Iran..tapi dy bukanlah syiah yang macam syiah extremist yang selalu kite dengar kat tv..

dy still percaye,tiade tuhan yang berhak disembah melainkan ALLAH,dan Muhammad itu pesuruh ALLAH

untuk better explaination pasal syiah,boleh klik ayat kat bawah

ape tu syiah?

dan jugak kalo rajin singgah2 kat blog faisal tehrani yang ade kat dalam blog list aku..dy banyak menceritakan pasal kehidupan orang Iran,Iraq dan syiah..

wallahua'lam

nota kaki:perasaan agak sedikit tertekan buat entry nih dua kali sebab entry yang first ta ley publish..tape,sabar itu cantik..

KAKI SEMBANG

© CERITERA ET CETERA
Maira Gall