Wednesday, 12 January 2011

CHAPTER 43-disaster

ok..hari nih aku exam psychology..


dup dap dup dap jantung aku..dtg setengah jam lebey awal..bukan aku nak berlagak kat sini..tapi tahu tak selain jawab pekse,ape lagi yang mendebarkan aku?


aku tertinggal pencil box!!!


gila kan?bende penting mcm tuh aku ley tertinggal..ALHAMDULILLAH,mas ade bekas pensel extra..lau ta mmg confirm kene repeat paper..


datang setengah jam lebey awal tapi pencil box pon boley tertinggal..-.-'
esok kau pekse bio jangan nak buat hal lg eh yuhanes..


bukan tuh jep..tym pemeriksa nak amik slip pekse,aku tatau plak slip pekse atas meja tuh kene diisi..pemeriksa tuh suh aku isi so aku main amik jepla mane2 pen yang ade kat dalam pencil box mas tuh..sekali tuh,bile aku da start sain,rupenye pen tuh kaler oren!


aku da cuak..muke serba salah gila..da la muke pemeriksa tuh garang..ngatkan pemeriksa tuh nak marah..tapi pemeriksa tuh lepak jep ta cakap pape pon so aku terus jep la sambung sain dan tulis num i/c aku kat situ..bapak ta formal..


fuh~~


yuhanes,gaye macam ta pena exam jep..

KAKI SEMBANG

© CERITERA ET CETERA
Maira Gall