Thursday, 20 January 2011

CHAPTER 45-exam yang ta macam exam

ALHAMDULILLAH, selepas 3 hari jiwa aku ase kacau , telan makanan ase cam nak keluarkan balik dan utk pertame kalinye aku ta tidur satu hari sampailah tym exam chemistry pukol 9.30..ALHAMDULILLAH,aku masih mampu bertahan..mase tuh,tym lagi sejam nak subuh,aku try tdo tapi terlelap 15 minit jep..dan pukol 7.45 pg,aku try tdo lagi tapi ta ley tdo sgt..bukan ape,takot collapse tym exam jep nanti..

for me,chemistry is the killest subject..dan sampailah sebelom exam chemistry..ayat "when my life will begin again" just favours me..ALHAMDULILLAH, chemistry da berlalu..

and i get my life back!

ok,aku malas nak cerita pasal chemistry yang menyesakkan dada~tawakal~

ape lagi sekarang aku tga belaja solve rubik pyramid yang telah berjaye menyimpulkan segala urat otak aku..tahniah..sungguhlah,you yube mmg bukan guru yang baik..lau aku dapat solve pon, sebab kebetulan jep..-.-'..secare jujur,aku mmg ta pandai nak solve bende static yang berterabur macam nih..
ni yang aku tga solve kan skang

cool!

cooler!
solve rubic nih seronok tym kite tatau..bile da tau,bouhsan!

oh ye,utk pengetahuan..aku belom merdeka lagi..tapi layan movie berbakul2 lepak abes gaye cam bouhbo dan ouhdy(kucing jiran bawah) yang ta register utk exam..

-_________-

KAKI SEMBANG

© CERITERA ET CETERA
Maira Gall