Friday, 15 April 2011

CHAPTER 70 - CIMB clicks' joke

aku patut buat essay psychology skang tapi ase otak macam ta larat nak pikir isi lagi . lepas buat 913 patah perkataan, make aku buat keputusan utk tulis belog . (macam riak nak tulis bape patah perkataan kat sini) .

just nak tell a joke . berlaku tym buka dengan dil2 kat sa(tempat makan) tadi . actually dil2 yang buat that joke . we talked about CIMB clicks on that tym . aku baru teringat yang minah tuh ade suh aku ajar cane nak transfer duit pakai CIMB clicks tuh .

dil2 - "aku da daftar CIMB clicks (sambil mengedip2kan mate)"

aku - "oh ye, kau nak aku ajar ke?" (tade perasaan)

dil2 - "wahai yuhanes yang bijak lagi bijak , tidak mengapalah . abg ipar aku da ajar . komputer2 cam nih is his thingy ."

aku - " well . hurm, kalau macam tuh okla "

dil2 - "abang ipar aku kerje business online . dy memang expert la keje2 tranfer duit online nih ."

aku - (monolog dalaman)aku ta tanya pon.

dil2 - "dy ngan syarikat nih . ape eh perkataan tuh? combined  ? eh bukan .

aku -  -.-'" (sambil menyuap nasi fatani ayam)

dil2 - rakan setia ? eh, ape eh ?

aku -  -.-"'" (sambil menggigit sudu) ape minah nih nak cakap sebenarnye (sekali lagi monolog dalaman)

dil2 - "berkongsi rapat . eh, apsal macam pelik"

aku -  -.-""""(sudu plastik patah)  "kau nak cakap perkataan rakan kongsi ke?"

dil2 - "ha! tulah "

hahahahaha

gila susah nak cari perkataan rakan kongsi . budak sekola menengah pon tahu kot .

kalau korang ta gelak , sorry , aku mmg ta pandai buat jokes kat belog . sometym u need to experienced it by yourselves . berdoala moga ade kawan kau yang ta dapat cari sesuatu perkataan then dy merapu2 ngan perkataan lain .heh

KAKI SEMBANG

© CERITERA ET CETERA
Maira Gall